جام در راه استادیوم آزادی تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز
سرخط خبرها

آقاجانپور: با تدابیری که کادر فنی اندیشید، ژاپن را بردیم

  • کد خبر: ۱۱۷۵۱۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
آقاجانپور: با تدابیری که کادر فنی اندیشید، ژاپن را بردیم
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل ژاپن در رقابت‌های کاپ آسیا گفت: دیدار با ژاپن سخت‌ترین بازی ما در گروه بود، اما توانستیم به خوبی آن‌ها را متوقف کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، متین آقاجانپور بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از از پیروزی مقابل تیم ژاپن در رقابت‌های کاپ آسیا اندونزی گفت: این دیدار سخت‌ترین بازی ما در گروه بود و خدا را شکر توانستیم این بازی را با تدابیری که کادر فنی اندیشیدند، ببریم.
وی افزود: همانطور که در بازی‌های قبلی مشخص بود، تیم ژاپن بسیار شوتیست است و روی پرتاب‌های سه امتیازی برنامه دارند. خدا را شکر توانستیم آن‌ها را متوقف کنیم و با اختلاف خوبی بازی را ببریم. امیدوارم بتوانیم در مرحله‌های بعدی هم همین قدر خوب و با انگیزه بازی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->